5
100 % (1×) Kód : E-COUNTRY 7.8-S (19)

CRUSSIS e-Country 7.8-S - 19"

Je nám líto, ale zboží nelze objednat.

  • CRUSSIS e-Country 7.8-S

Městské elektrokolo Crussis e-Country 7.8-S se středovým motorem Bafang M400 a s integrovanou baterií 522 Wh, vhodné pro jízdu po městě i na vesnici. Hliníkový rám s nízko položenou trubkou umožňuje pohodlný nástup a snadné sesednutí z kola.

53 990 Kč Vývoj ceny
-17%
44 990 Kč
37 182 Kč bez DPH
Doprava zdarma
 

Prodej ukončen Vybrat alternativu

Alternativy k CRUSSIS e-Country 7.8-S - 19" Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

49 990 Kč 68 990 Kč Doprava zdarma
  • Rok: 2023
  • Značka motoru: Bosch
  • Kapacita baterie: 400 Wh
Skladem
Koupit
49 990 Kč 62 990 Kč Doprava zdarma
  • Rok: 2024
  • Značka motoru: Shimano
  • Kapacita baterie: 500 Wh
Skladem u dodavatele
Koupit
54 990 Kč 95 990 Kč Doprava zdarma
  • Rok: 2022
  • Značka motoru: Bosch
  • Kapacita baterie: 500 Wh
Skladem
Koupit
54 990 Kč Doprava zdarma
  • Rok: 2024
  • Značka motoru: Panasonic
  • Kapacita baterie: 720 Wh
Skladem
Koupit
Značka motoru
Bafang Značka motoru
Kapacita baterie
630 Wh Kapacita baterie
Počet rychlostí
1x8 Počet rychlostí
Zdvih přední
63 mm Zdvih přední
Materiál
Hliník Materiál

Popis produktu

Městské elektrokolo Crussis e-Country 7.8-S se středovým motorem Bafang M400 a s integrovanou baterií 630 Wh, vhodné pro jízdu po městě i na vesnici. Nespornou výhodou je rám s nízko položenou trubkou, pro co nejsnažší nasedání a sesedání z kola. Mezi standardní výbavu elegantního modelu e-Country 7.8-S patří zadní nosič a blatníky.

Středový motor Bafang Max Drive M400 disponuje kroutícím momentem 80 Nm a dojezd na plně nabitou baterii je až 150 km.

Uprostřed řídítek je umístěn přehledný barevný LCD displej, který kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence zobrazuje také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost a další).

Technická specifikace

  • Rok: 2023
  • Značka motoru: Bafang
  • Kapacita baterie: 630 Wh
  • Rám: Alu 6061
  • Materiál: Hliník
  • Vidlice: SUNTOUR XCT-ATB HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
  • Zdvih přední: 63 mm
  • Hlavové složení: Semi 1 1/8
  • Přehazovačka: SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
  • Řazení: SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
  • Počet rychlostí: 1x8
  • Kazeta: SHIMANO CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí
  • Řetěz: KMC X8
  • Kliky: BAFANG, 38 zubů, 170 mm
  • Brzdy: SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180/160mm
  • Přední náboj: CRUSSIS, ložisko věneček, 36D
  • Ráfky: CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 19mm
  • Pláště: SCHWALBE Big Ben 27,5 x 2,00
  • Sedlovka: CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350 mm
  • Sedlo: Selle ROYAL
  • Představec: CRUSSIS Al, 105mm, stavitelný
  • Řídítka: CRUSSIS Al, 680 mm
  • Gripy: CRUSSIS ergonomicky tvarované s objímkou
  • Pedály: WELLGO, plast s odrazkou
  • Extra: Motor: BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm, Baterie: PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah), Ovladání: BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej, Nabíječka 2A
  • Výška od: 170 cm
  • Výška do: 185 cm
  • Barva: šedá
Výrobce si vyhrazuje právo na změnu a/nebo zlepšení designu a komponentů bez předchozího upozornění.
Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 44 990 Kč

Dotazy

Máte nějaké otázky k tomuto produktu?
Obraťte se na nás. Rádi Vám poradíme.

Recenze

100 %
1x
0x
0x
0x
0x
PB
5

před 11 měsíci |  Petr B.  | k variantě CRUSSIS e-Country 7.8-S - 19"

Vybral jsem si právě tento typ na základě doporučení jednoho z mých nejlepších učňů.Respektoval jsem i jeho doporučení ohledně tech. parametrů.Mám tento výrobek krátce,ale jsem přesvědčen o správném rozhodnutí.Kolo splňuje mé požadavky na vzhled.výborné zpracování a jízdní vlastnosti.Je však velmi brzy na podrobnější hodnocení,které rád později poskytnu.Zatím výborně.Jednání pracovníků prodejny DOKONALÉ !!!

S ohledem i na cenu bych očekával,že kolo bude vybaveno tak,abych mohl i za zhoršené viditelnosti odejet s prodejny se základní výbavou-osvětlení vpředu i vzadu/ a opěrný stojánek/