Plášť MAXXIS Dissector WT 3CG DD TR kevlar 27.5x2.4"
MAXXIS Dissector se snaží minimalizovat odpor při zachování kontroly v zatáčkách. Tato všestranná pneumatika může být použita jako přední, vpředu i vzadu nebo pouze vzadu v závislosti na podmínkách trailu.
Popis produktu
MAXXIS Dissector se snaží minimalizovat odpor při zachování kontroly v zatáčkách. Tato všestranná pneumatika může být použita jako přední, vpředu i vzadu nebo pouze vzadu v závislosti na podmínkách trailu.
Rozměr: 27.5x2.4"
Směs: 3C MaxxGrip
TPI: 120
Technologie: DD, TR
Šířka ráfku: Doporučeno pro vnitřní šíři ráfku 30-35mm
Protiprůrazová ochrana: NE
Bezdušové provedení (označení TR): ANO
Kategorie: Enduro
Doporučené použití: nejlepší pro měkké, mokré podmínky
Doporučená montáž: Přední nebo zadní
3C MaxxGrip - využívá nejlepivější a nejpomaleji odrážející se gumu, kterou nabízíme v plášti pro horská kola. Tato vysoce přilnavá směs je stejná jako u našich špičkových sportovců Světového poháru ve sjezdu a Enduro World Series a je nyní k dispozici v různých konfiguracích pláště, aby pokryla všechny jezdce.
DoubleDown (DD) je naše řešení pláště pro enduro závody a použití na elektrokolech. Dvě vrstvy našeho lehkého materiálu pláště 120 TPI jsou kombinovány s butylovou boční vložkou,aby vytvořily vysoce odolnou pneumatiku s větší zpětnou vazbou od stopy než pneumatika Downhill. Pneumatiky DoubleDown jsou o něco lehčí než jejich sjezdové protějšky, ale je to opravdu rozdíl v pocitu z jízd, který je odlišuje. Někteří jezdci mohou preferovat vysoce tlumenou jízdu, kterou zajišťuje sjezdová pneumatika.
Tubelles ready - Bezdušové pneumatiky přinášejí jezdci mnoho výhod. Možnost jezdit s nižším tlakem vzduchu, což zlepšuje trakci, nižší valivý odpor ve srovnání s pneumatikami s duší. Menší je i šance na defekt, protože zkrátka neobsahují duši. Bezdušové pneumatiky Maxxis jsou označeny písmeny „TR“ na boku.
Wide Trail (WT) - optimalizuje rozložení a profil běhounu pneumatiky na dnešních moderních širších ráfcích. Tradiční pneumatiky jsou navrženy kolem starších, užších ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil pneumatiky, což vede k méně než optimálnímu výkonu. Pneumatiky WT jsou optimalizovány pro šířku vnitřního ráfku 35 mm, ale bylo prokázáno, že fungují v rozsahu šířky vnitřního ráfku 30–35 mm, v závislosti na preferencích jezdce.
Technická specifikace
- Rok: 2023
- Hmotnost g: 1028 g
Dotazy
Máte nějaké otázky k tomuto produktu?
Obraťte se na nás. Rádi Vám poradíme.