Aktuální informace k doručování objednávek
Vážení zákazníci,
v předvánočním období dochází k přetížení přepravních služeb, které často nepřebírají všechny nachystané balíky či doručují s několikadenním zpožděním.
Děláme maximum pro to, ať jsou u vás vaše objednávky co nejrychleji. Zboží s dostupností "skladem" odesíláme obratem a hledáme ty nejlepší alternativy k jeho doručení. Přesto může dojít ke zpoždění v dodání zásilek. Prosíme vás, abyste na to mysleli při zadávání vašich objednávek, nakupovali raději s předstihem a byli trpěliví, pokud u vás nebude balíček do dvou dnů.
Objednáváte-li zboží skladem a nedorazí vám do 7 pracovních dnů, kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonu +420 725 855 888 či e-mailu obchod@mojekolo.cz.
Jak mít svou zásilku nejrychleji doma?
K rozvážení zboží z našeho centrálního skladu do kamenných prodejen Mojekolo používáme nyní vlastní přepravu. To nám zajišťuje nejjistější a nejrychlejší přepravu zboží. Pokud je poblíž vás některá z našich kamenných prodejen, doporučujeme využít možnosti osobního odběru právě zde.
Děkujeme vám za pochopení a trpělivost.
Tým MOJEKOLO