LAPIERRE XR 5.9 Fire Green - S
LAPIERRE XR bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem do super cross country stroje s revoluční kinematikou zadní stavby.
-
S
(150-170 cm)
Skladem u dodavatele
-
M
(168-178 cm)
Skladem 1 ks
Zjistit dostupnost
-
L
(176-186 cm)
Skladem 2 ks
Zjistit dostupnost
-
XL
(184-196 cm)
Skladem u dodavatele



Popis produktu
Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XR bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.
· Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
· Zamykání obou tlumičů z řídítek
· Moderní a sportovní XC geometrie, 100 mm zdvih / zadní 100 mm
· Kratší reach a úhel hlavové trubky 68°
· Super kompaktní a lehké vahadlo
· Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
· Gumová ochrana řetězové vzpěry
· Příprava na dva košíky
Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.
V nabídce pro rok 2025 jsou celkem 2 úrovně osazení. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XR. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti.
Hmotnosti rámů:
· XR standard - Samotný rám: 1 970 g
· XR standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
· XR UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g
Videa produktu
Technická specifikace
- Rok: 2025
- Rám: XR full Carbon 100mm travel 29", pressfit, boost, metric, Thru axle
- Materiál: Karbon
- Vidlice: FOX 32 Float SC P-S Grip remote 100mm
- Zdvih přední: 100 mm
- Tlumič: FOX Float P-Se Remote up, 210*55mm
- Zdvih zadní: 100 mm
- Hlavové složení: FSA Integrated IS-2 /42/ACB 1-1/8"-1.5"
- Přehazovačka: Shimano Deore XT 12s Shadow +
- Počet rychlostí: 1x12
- Kazeta: Shimano Deore 10-51T 12s
- Řetěz: Shimano Deore 12s
- Kliky: Shimano Deore MT512 32T 170mm (S), 175mm (M, L, XL)
- Středové složení: Shimano MT800 Press Fit
- Brzdy: Shimano MT410 180/160
- Zapletená kola: Shimano MT400 hubs / Mavic XC 425 disc alloy rims / Shimano MT400 hubs / Mavic XC 425 disc alloy rims
- Plášť přední: Maxxis REKON RACE EXO/TR 60-622 29x2.35
- Plášť zadní: Maxxis REKON RACE EXO/TR 60-622 29x2.35
- Sedlovka: Lapierre alloy, Ø: 31.6mm, L: 400mm
- Sedlo: Fizik Argo Vento X 140mm
- Představec: Lapierre AL6061 alloy, -6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm (S,M), 70mm (L,XL)
- Řídítka: Lapierre alloy 6061 Top flat, Width: 740mm, Ø: 31.8mm
- Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
- Pedály: XLC by VP VPE-527
- Výška od: 150 cm
- Výška do: 170 cm
- Barva: Zelená
Dotazy
Máte nějaké otázky k tomuto produktu?
Obraťte se na nás. Rádi Vám poradíme.