Black Friday: 10 % Sleva na vše cyklistické. Váš slevový kód >>

Kód : LSDTA460

LAPIERRE Spicy CF Team - XL

LAPIERRE Spicy CF je enduro kolo, které díky nastavitelné kinematice High Pivot a Low Pivot a volbě 29'' nebo Mullet kol nabízí maximální výkon jak na závodech, tak v bike parku.

259 990 Kč
Vývoj ceny
-10%
234 990 Kč
194 207 Kč bez DPH
Doprava zdarma
 
Zvolte variantu
 
  • XS (142-152 cm) Na dotaz 234 990 Kč
  • S (150-170 cm) Na dotaz 234 990 Kč
  • M (168-178 cm) Na dotaz 234 990 Kč
  • L (176-186 cm) Na dotaz 234 990 Kč
  • XL (184-196 cm) Na dotaz 234 990 Kč
Množství 1
Zdvih přední
180 mm Zdvih přední
Zdvih zadní
180 mm Zdvih zadní
Počet rychlostí
1x12 Počet rychlostí
Materiál
Karbon Materiál
Velikost kol
29'' Velikost kol

Popis produktu

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:
• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

 

PROČ DVĚ RŮZNÉ POLOHY ZADNÍ STAVBY?
Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.
V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

POLOHA HIGH PIVOT
Zlepšená stabilita. Odpružení orientované na sjezd. Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

VLIV NA ODPRUŽENÍ
VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

POLOHA LOW PIVOT
Zlepšená dynamika. Univerzální odpružení. Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

VLIV NA ODPRUŽENÍ
NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

GEOMETRIE
Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

 

Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

Technická specifikace

  • Rok: 2025
  • Materiál: Karbon
  • Vidlice: RockShox ZEB Ultimate, vzduch, Travel: 180mm, aluminum shaft 1 1/8" - 1 1/2" tapered, 15 x 110mm pevná osa Boost
  • Zdvih přední: 180 mm
  • Tlumič: RockShox Vivid Air, vzduch
  • Zdvih zadní: 180 mm
  • Hlavové složení: Acros Integrated ZS56/ZS56 Block Lock
  • Přehazovačka: Sram X0 T-Type AXS 12s, 12-speed
  • Řazení: Sram AXS POD
  • Počet rychlostí: 1x12
  • Kazeta: Sram Eagle XG 1295, 10-52 teeth
  • Řetěz: Sram X0 T-Type 12s
  • Kliky: Sram X0 T-Type DUB 12s, karbon
  • Brzdy: Sram Maven Silver, hliník, 200mm
  • Brzdové páky: Sram Maven Silver Stealth, hliník
  • Zapletená kola: DT Swiss EXC1501
  • Pláště: Schwalbe Magic Mary Evo / Schwalbe Big Betty
  • Sedlovka: Lapierre Dropper, teleskopická, 31.6mm, 170mm, hliník
  • Sedlo: WTB Volt 142mm
  • Představec: Renthal Apex 35, A-head, 0˚
  • Řídítka: Renthal Fatbar 35 800mm
  • Gripy: Lapierre Grips
  • Pedály: VP VPE-527
  • Velikost kol: 29''
  • Výška od: 184 cm
  • Výška do: 196 cm
  • Barva: modrá
  • Osa středová: Shimano BSA MT810, BSA 73
  • Nosnost (včetně kola): 120kg kg
Výrobce si vyhrazuje právo na změnu a/nebo zlepšení designu a komponentů bez předchozího upozornění.
Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 234 990 Kč

Dotazy

Máte nějaké otázky k tomuto produktu?
Obraťte se na nás. Rádi Vám poradíme.

Recenze

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.