Kód : LSBRA430MARK

LAPIERRE Spicy CF 6.9 Adventurine Blue - L MARKETING

S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series a 3 tituly mistra světa. A nyní je zde nová generace!

139 990 Kč
115 694 Kč bez DPH
Doprava zdarma
 
Zvolte variantu
 
  • XS (142-152 cm) Na dotaz 129 990 Kč
  • S (150-170 cm) Očekáváme: 01/2026 129 990 Kč
  • M (168-178 cm) Skladem 129 990 Kč
  • L (176-186 cm) Na dotaz 139 990 Kč
  • L (176-186 cm) Skladem 129 990 Kč
  • XL (184-196 cm) Na dotaz 129 990 Kč
Množství 1
Počet rychlostí
1x12 Počet rychlostí
Materiál
Karbon Materiál

Popis produktu

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:
• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

 

Proč dvě různé polohy zadní stavby?
Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.

 

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

 

POLOHA HIGH PIVOT
• Zlepšená stabilita
• Odpružení orientované na sjezd
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ
VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

 

POLOHA LOW PIVOT
• Zlepšená dynamika
• Univerzální odpružení
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ
NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

GEOMETRIE
Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

 

Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

Videa produktu

Technická specifikace

  • Rok: 2025
  • Rám: Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle
  • Materiál: Karbon
  • Vidlice: Rockshox ZEB Select Charger RC 180mm
  • Tlumič: Rockshox Super Deluxe Coil select R 205*65mm
  • Hlavové složení: Acros Integrated ZS56/ZS56 Block lock
  • Přehazovačka: Shimano SLX 12s Shadow +
  • Počet rychlostí: 1x12
  • Kazeta: Shimano Deore 10-51T 12s
  • Řetěz: Shimano Deore 12s
  • Kliky: Shimano MT612 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
  • Středové složení: Shimano BSA MT801
  • Brzdy: Shimano MT420 203/203
  • Zapletená kola: Shimano MT400 hubs / Rodi Tryp30 alloy rims / Shimano MT400 hubs / Rodi Tryp30 alloy rims
  • Plášť přední: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
  • Plášť zadní: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
  • Sedlovka: Lapierre dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (XS,S), 130mm (M), 150mm (L), 170mm (XL)
  • Sedlo: WTB Volt 142mm
  • Představec: Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
  • Řídítka: Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
  • Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
  • Pedály: XLC by VP VPE-527
  • Výška od: 176 cm
  • Výška do: 186 cm
  • Barva: Modrá
Výrobce si vyhrazuje právo na změnu a/nebo zlepšení designu a komponentů bez předchozího upozornění.

Dotazy

Máte nějaké otázky k tomuto produktu?
Obraťte se na nás. Rádi Vám poradíme.

Recenze

Tento produkt zatím nemá žádné hodnocení.